Toimitusehdot ja maksutavat

Tilausohjeet

Valitse tuote, kuvaa klikkaamalla saat sen suuremmaksi. Valitse "Lisää koriin", jolloin tuote lisätään ostoskoriisi. Kun olet valinnut kaikki haluamasi tuotteet, klikkaa sivun ylhäällä ”Ostoskori”, josta pääset jatkamaan ostoskoriin tai suoraan kassalle.

Ostoskorissa voit vielä tarkistaa tilauksesi, muutella määriä tai poistaa tuotteita. Voit myös vielä jatkaa ostoksia. Kun olet tarkistanut tuotteesi ja päättänyt ostaa ne, jatka painamalla "kassalle". Täytä kaikki kuusi vaihetta, tähdellä merkityt ovat pakollisia tietoja. Kohdassa yksi voit luoda asiakastilin, jolloin tietosi tallentuvat järjestelmäämme seuraavia ostoskertoja varten, mutta voit myös tilata ostoksesi rekisteröitymättä. Seuraavaan vaiheeseen pääset aina painamalla ”jatka”. Lopussa vahvistamalla tilauksen, olet valmis ja voit jäädä odottamaan pakettisi saapumista!

Tilaaminen

Kaikki tuotteet tilataan pääsääntöisesti ostoskorin kautta. Saat aina tilauksestasi vahvistuksen sähköpostiisi. Jos tuote on tilapäisesti loppunut, siitä ilmoitetaan sinulle puhelimitse tai sähköpostitse. Minimitilausmäärää ei ole. Tilaajan on oltava 18 vuotta täyttänyt, tai alle 18-vuotiaalla tilaajalla on oltava vanhemman/huoltajan suostumus.

Jos asiakas toistuvasti tekee tilauksia, mutta jättää ne noutamatta, pidätämme oikeuden olla toimittamatta kyseiselle asiakkaalle hänen tilaamiansa tuotteita.

Toimitustavat -ja hinnat

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Auringolla (Ramram Lahjatavarat Oy) on oikeus muuttaa hintoja ilman erillistä ilmoitusta. Tilaukset toimitetaan postitse. Toinen vaihtoehto on noutaa tilaamasi tuotteet myymälästämme, joka sijaitsee Tampereen asematunnelissa (Rautatienkatu). Noutamattomasta paketista perimme postikulut. 

Tilaukset käsitellään 1-2 arkipäivän sisällä ja toimitusaika on yleensä 2-4 arkipäivää tilauksen käsittelystä. Jos valitset toimitustavaksi ”Nouto myymälästä”, jää odottamaan sähköpostia, että tuotteesi ovat noudettavissa. Mikäli tilauksesta ei kuulu mitään viikkoon, ota yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse. Jos haluamasi tuote on tilapäisesti loppunut, voit halutessasi varata tuotteen lähettämällä meille sähköpostia (verkkokauppa@aurinkoa.fi) tai soittamalla (045 871 8487) ja se toimitetaan sinulle heti sen saavuttua.
(Huom! Kaikkia tuotteita ei välttämättä tilata kuin yksi tai kaksi erää).

 

Maksutavat

Verkkopankit
Nordea, Osuuspankki, Säästöpankki, POP-pankki, Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, S-pankki, Ålandsbanken sekä LähiTapiola Pankki. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Checkout (Lapitor Oy 2014554-9) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Lasku –ja osamaksuvaihtoehtoina

Klarna Lasku

Laskulla maksun toteuttajana on klarna. Asiakas sitoutuu vastaamaan kaikista Klarna Lasku maksutavasta aiheutuvista kuluista. Näitä ovat esimerkiksi korot ja muistutusmaksut. Lisätietoja Klarna Laskusta ja kuluista saat osoitteesta https://www.klarna.com/fi/osta-klarnalla.
Klarna Laskun käytöstä veloitamme maksutapalisän 4,90 euroa per tilaus.
Tämä kulu palautetaan sinulle, jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet. Tällaisessa tapauksessa veloitamme kuitenkin toimituskulut, eikä niitä palauteta takaisin.

Collector Lasku/osamaksu

Valitessasi maksutavaksi Collector Lasku/osamaksun voit päättää haluatko maksaa koko laskun kerralla vai erissä. Osamaksun vähimmäiserä ilmoitetaan laskulla. Lisätietoja Collector Lasku/osamaksusta saat osoitteesta www.collector.se/fi/etusivu/YksityisilleUusi/Maksa-laskulla/.

Jousto osamaksu

Kun valitset maksutavaksi Jousto Osamaksun, saat joustavasti 1-12 kuukautta maksuaikaa ostoksellesi. Lisätietoja Jousto Osamaksusta saat osoitteesta https://www.jousto.com/kuluttajalle/maksutavat-osamaksu.

Jousto lasku

Kun valitset maksutavaksi Jousto Laskun, saat 14 vuorokautta maksuaikaa ostoksellesi. Lisätietoja Jousto Laskusta saat osoitteesta www.jousto.com/kuluttajalle/maksutavat-lasku

Everyday.fi  joustava maksutapa

Everyday on joustava vaihtoehto luottokortille ja kulutusluotolle. Voit itse päättää, maksatko verkko-ostoksesi kerralla kuluttomasti tai luotolla osissa. Lisätietoa everydayn joustavasta maksutavasta saat osoitteesta www.everyday.fi/everyday-joustoluotto.

Luottokortit

Neocard luottokortti

Palautus

Tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus, mikäli et ole tyytyväinen tuotteeseen. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, uudenveroinen ja alkuperäispakkauksessaan. Hygieniasyistä lävistys- ja puukorvakoruilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Mikäli toimitettu tuote on rikki, väärä tai muuten vahingoittunut, ota heti yhteyttä joko sähköpostitse (verkkokauppa@aurinkoa.fi) tai puhelimitse (045 871 8487), niin voimme sopia korvausmenettelystä.

Ramram Lahjatavarat Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Tämä tulee kyseeseen myös postin ja kuljetuksessa tuotteeseen aiheutuneista vaurioista.
Emme vastaa vahingoista jos tuote rikkoontuu tai häviää kuljetuksen aikana. Jos paketti on vahingoittunut postin kuljetuksessa, ostajan tulee heti tehdä vahinkoilmoitus Postiin.

Asiakkaita pyydetään huomioimaan tuotteita ostaessa, että suurin osa tuotteistamme on käsintehty, joten tilattu tuote ei välttämättä vastaa täysin kuvan tuotetta. Pyrimme aina lähettämään mahdollisimman samankaltaisen tuotteen, mutta pienet variaatiot tuotteissa ovat mahdollisia.

Palauttaessasi tai halutessasi vaihtaa tuotteen/tuotteita, toimi näin:

1.Täytä tuotteiden mukana tullut palautuskortti.
2.Paketoi tuotteet jotka haluat palauttaa ja laita palautuskortti mukaan.
3.Sulje paketti huolellisesti ja liimaa paketin päälle tuotteiden mukana tullut palautuskortti sen takana olevien ohjeiden mukaan. (Huom! Jos olet saanut pakettisi kirjeenä, palautuskorttia ei ole)
4.Vie paketti postiin tai SmartPost-toimipisteeseen.

Jos olet saanut tuotteesi kirjeenä, toimi näin:

1.Täytä tuotteiden mukana tullut palautuskortti.
2.Paketoi tuotteet jotka haluat palauttaa ja laita palautuskortti mukaan.
3.Sulje kirje huolellisesti ja kirjoita kirjeen päälle:

   630284
   Ramram Lahjatavarat Oy (2058039-9)
   ASIAKASPALAUTUS
   Jäkärläntie 8 C 16
   00940 Helsinki

4.Vie kirje lähimpään postiin.

Saat meiltä ilmoituksen kun palautuksesi on saapunut meille ja on käsittelyssämme. Pyrimme käsittelemään palautukset samana päivänä niiden saapuessa ja kaupan purkautuessa palauttamaan myös rahat heti. Jos olet valinnut maksutavaksesi klarna-laskun ja palautat tuotteita, älä maksa laskua ennen kuin olet saanut uuden muunnellun laskun sähköpostiisi. Vaihtaessasi tuotteita, laitamme uuden laskun tulemaan vaihtamiesi tuotteiden mukana.

Huom! Mikäli palautat koko tilauksesi takaisin, saat vain tuotteiden summan rahapalautuksena. Toimituskuluja ei makseta takaisin. Tämä koskee myös noutamatonta tilausta. Vaihdossa maksamme toimituskulut vain saman tuotteen eri väriin tai kokoon vaihtaessasi. Mikäli haluat vaihtaa tuotteita täysin eri tuotteisiin, perimme tuotteiden mahdollisen hintaerotuksen ja uudet toimituskulut.

Tietosuoja

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille. Autamme ilomielin, jos jotain on jäänyt epäselväksi. Otathan meihin yhteyttä sähköpostitse (verkkokauppa@aurinkoa.fi) tai puhelimitse 045 871 8487.